Uso de cookies nas páxinas web do Concello de A Coruña

Nas páxinas web municipais utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante o análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información, ou coñecer como cambiar a configuración, na nosa páxina de "Normas de uso"..

Certificado de matrimonio

En que consiste?:

O Certificado de Matrimonio é un documento oficial que acredita a realización do matrimonio e a data, hora e lugar.

 

 


Onde se fai?:

O Certificado de Matrimonio pódese solicitar a través de tres vías:
  • Presencial: Rexistro Civil.
  • Por correo postal.
  • En liña: a través da páxina web www.mjusticia.gob.es (con e sen certificado dixital; sen certificado realízase a solicitude e indícase a vía de entrega do certificado, presencial ou por correo ordinario). 

Enderezo:

Rúa Emilia Pardo Bazán (Registro Civil) 24. 15005 A Coruña

Horario:

Luns a venres de 09:00 h. a 18:00 h. Sábado de 10:00 h. a 13:00 h. (de 14:00 h. a 18:00 h. só recollida e entrega de solicitudes, do mesmo xeito que os sábados).

Teléfono:

981 185 100

981 185 159

981 185 169

981 185 172

Presencial

Que se necesita?:

Documentación necesaria:

  • Impreso de solicitude (pódese recoller na Oficina do Rexistro Civil ou descargar dende a páxina web: www.mjusticia.es).
  • DNI do solicitante.
  • Nomes e apelidos dos contraentes, data e lugar de realización do matrimonio sobre o que se solicita o certificado.

 

Quen o pode solicitar:

Pode ser solicitado por calquera cidadán que así o requira, salvo as excepcións legalmente previstas, que impiden que se dea publicidade sen autorización especial:

  • Da filiación adoptiva, non matrimonial ou descoñecida ou de circunstancias que descubran tal carácter, da data do matrimonio que conste no folio de nacemento, se aquel fose posterior a este ou se realizase nos 180 días anteriores ao nacemento, e do cambio do apelido Expósito ou outros análogos ou inconvenientes.
  • Da rectificación do sexo.
  • Das causas de nulidade, separación ou divorcio dun matrimonio ou das de privación ou suspensión da patria potestade.
  • Dos documentos arquivados, en canto aos extremos citados nos números anteriores ou a circunstancias deshonrosas ou que estean incorporadas en expediente que teña carácter reservado.
  • Do cartapacio de abortos.

A autorización nestes casos será concedida polo xuíz encargado e só a quen xustifique interese lexítimo e razón fundada para pedila. A certificación expresará o nome do solicitante, os efectos para que se libra e a autorización expresa do encargado. Este, no Rexistro directamente ao seu cargo, expedirá por si mesmo a certificación.

Internet

Páxina web:

www.mjusticia.gob.es

Teléfono

Máis información:

Tipos de certificados:

Certificado Positivo:

Extracto: É un resumo da información que consta no Rexistro Civil relativa á celebración do matrimonio e identidade dos contraentes. Pode ser de distintos tipos:

  • Ordinario: expedido en lingua castelá para aquelas Comunidades Autónomas cuxo único idioma oficial sexa o castelán.
  • Internacional ou plurilingüe: destinado a fornecer efecto nos países que ratificasen o Convenio de Viena de 8 de setembro de 1976. Este certificado expídese no idioma oficial de todos os países asinantes do citado convenio (España, Alemaña, Austria, Bélxica, Bosnia, Croacia, Eslovenia, Francia, Italia, Luxemburgo, Macedonia, Países Baixos, Portugal, Suíza, Turquía, Servia e Montenegro).
  • Bilingüe: sempre que se solicite un certificado en extracto nunha Comunidade Autónoma que teña o seu propio idioma oficial, este será emitido en castelán e no idioma oficial da Comunidade Autónoma no que se expida.

Literal: copia literal da inscrición de matrimonio, contendo todos os datos relativos á celebración do mesmo, identidade dos contraentes así como as anotacións marxinais que puidesen practicarse (réxime económico matrimonial, separación, nulidade ou divorcio, etc.).

Certificado Negativo: acreditan que o matrimonio non está inscrito nese Rexistro Civil.

?

Normativa:

Instrución do 20 de marzo de 2002, da Dirección Xeral dos Rexistros e do Notariado, en materia de recepción e despacho de solicitudes de certificacións nos Rexistros Civís por vía telemática, publicada no BOE n? 85?do 2 de Abril de 2002.

Resolución do 27 de maio de 2011, da Dirección Xeral dos Rexistros e do Notariado, pola que se determinan os requisitos e condicións para a tramitación electrónica e expedición automática das certificacións de nacemento e matrimonio, publicada no BOE n? 129 do 31 de maio de 2011.

Lei 20/2011, de 21 de xullo, do Rexistro Civil,?publicada no BOE n? 175 do 22 de xullo de 2011?(entra en vigor o 23 de xullo de 2014).

  • Concello da Coruña
    • Ayuntamiento de A Coruña | Concello da Coruña
    • Praza de María Pita, 1. 15001 A Coruña
    • 981 184 200 ou desde dentro do termo municipal ao teléfono de atención 010
Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari e Microsoft Internet Explorer 10 ou superior. Instalar agora un navegador compatible

?